غزل حافظ همراه با معنی : دانلود برنامه فال حافظ واقعی با معنی Ùˆ تفسیر کامل برای اندروید مایکت

فصلنامه‌ پژوهشهای‌ ادبی‌ به‌ استناد نامه‌ شماره ۵۵/۲۹۱۰/۳ مورخ ۲۵. شعرهایی چون شوق درس خواندن، مهر مادر، کلاغ و روباه. خرید خودرو مطمئن و بی‌دردسر + ضمانت‌نامه. فال حافظ همراه با تفسیر و معنی. با توجه به اینکه بسیاری از مردم در تفسیر فال خود موفق نیستند، لذا فال اینترنتی و فال حافظ آنلاین سایت ما برای تفسیر و معنی و. ایرج همراه با سید اشرف الدین حسینی (معروف به گیلانی)، مدیر روزنامه نسیم شمال، و مخبرالسلطنه هدایت از اولین شاعرانی است که شعرهایی را به‌طور خاص برای کودکان سروده‌اند.

حافظ را چیره‌ دست‌ ترین غزل سرای زبان فارسی دانسته‌اند موضوع غزل وصف معشوق، می، و مغازله است و غزل‌ سرایی را باید هنری دانست ادبی، که درخور سرود و غنا و ترانه‌پردازی است. 1
1 from
انگار حافظ با حکومت جابر زمان که دلسنگ و خونریز است می گوید هرگز درد و سوز سینه این همه مظلوم را نمی بینی؟؟؟ ولی هشدار می دهد که تیر حق خواهی ملتهای ستمکش از افلاک می گذرد و ستمگر را نابود می کند.لذا می گوید فکر نکن همیشه. P i c h a k. خرید خودرو مطمئن و بی‌دردسر + ضمانت‌نامه. ایرج همراه با سید اشرف الدین حسینی (معروف به گیلانی)، مدیر روزنامه نسیم شمال، و مخبرالسلطنه هدایت از اولین شاعرانی است که شعرهایی را به‌طور خاص برای کودکان سروده‌اند. آرایه های ادبی معنوی، آن دسته از آرایه‌هایی هستند که در آن‌ها شاعر با استفاده از معنای کلمات و ترکیب آن‌ها با یکدیگر، یک تناسب معنایی زیبا و ظریف می‌آفریند که علاوه بر زیبایی هنری، با درک معنی شعر نیز کمک می‌کند. فال حافظ همراه با تفسیر و معنی. با توجه به اینکه بسیاری از مردم در تفسیر فال خود موفق نیستند، لذا فال اینترنتی و فال حافظ آنلاین سایت ما برای تفسیر و معنی و. از طرفی بسیار محتمل است که خواجه حافظ شیرازی نیز از این اقدامات پشت پرده صاحب عیار و شاه شجاع با خبر و به نحوی در اجرای این امر شریک بوده است و بطوری که که مشاهده می کنیم حافظ در مطلع این غزل ترس و نگرانی شدید خود را از. با آن‌که حافظ غزل عارفانه ی. نشریه پژوهش‌های ادبی یکی از نشریات انجمن زبان و ادبیات فارسی با همکاری دانشگاه تربیت مدرس است که تحت مسئولیت علمی سردبیر و هیات تحریریه منتشر می شود.

شعرهایی چون شوق درس خواندن، مهر مادر، کلاغ و روباه.

همانطور که اشاره شد تفسیر و معنی فال حافظ اصلی نیاز به علم دارد. P i c h a k. با توجه به اینکه بسیاری از مردم در تفسیر فال خود موفق نیستند، لذا فال اینترنتی و فال حافظ آنلاین سایت ما برای تفسیر و معنی و. از طرفی بسیار محتمل است که خواجه حافظ شیرازی نیز از این اقدامات پشت پرده صاحب عیار و شاه شجاع با خبر و به نحوی در اجرای این امر شریک بوده است و بطوری که که مشاهده می کنیم حافظ در مطلع این غزل ترس و نگرانی شدید خود را از. انگار حافظ با حکومت جابر زمان که دلسنگ و خونریز است می گوید هرگز درد و سوز سینه این همه مظلوم را نمی بینی؟؟؟ ولی هشدار می دهد که تیر حق خواهی ملتهای ستمکش از افلاک می گذرد و ستمگر را نابود می کند.لذا می گوید فکر نکن همیشه. فصلنامه‌ پژوهشهای‌ ادبی‌ به‌ استناد نامه‌ شماره ۵۵/۲۹۱۰/۳ مورخ ۲۵. فال حافظ همراه با تفسیر و معنی. همراه مکانیک، بزرگ‌ترین شرکت خرید و فروش خودرو در کشور. ایرج همراه با سید اشرف الدین حسینی (معروف به گیلانی)، مدیر روزنامه نسیم شمال، و مخبرالسلطنه هدایت از اولین شاعرانی است که شعرهایی را به‌طور خاص برای کودکان سروده‌اند. خرید خودرو مطمئن و بی‌دردسر + ضمانت‌نامه.

فال حافظ همراه با تفسیر و معنی. آرایه های ادبی معنوی، آن دسته از آرایه‌هایی هستند که در آن‌ها شاعر با استفاده از معنای کلمات و ترکیب آن‌ها با یکدیگر، یک تناسب معنایی زیبا و ظریف می‌آفریند که علاوه بر زیبایی هنری، با درک معنی شعر نیز کمک می‌کند. انگار حافظ با حکومت جابر زمان که دلسنگ و خونریز است می گوید هرگز درد و سوز سینه این همه مظلوم را نمی بینی؟؟؟ ولی هشدار می دهد که تیر حق خواهی ملتهای ستمکش از افلاک می گذرد و ستمگر را نابود می کند.لذا می گوید فکر نکن همیشه. فصلنامه‌ پژوهشهای‌ ادبی‌ به‌ استناد نامه‌ شماره ۵۵/۲۹۱۰/۳ مورخ ۲۵. از طرفی بسیار محتمل است که خواجه حافظ شیرازی نیز از این اقدامات پشت پرده صاحب عیار و شاه شجاع با خبر و به نحوی در اجرای این امر شریک بوده است و بطوری که که مشاهده می کنیم حافظ در مطلع این غزل ترس و نگرانی شدید خود را از. شعرهایی چون شوق درس خواندن، مهر مادر، کلاغ و روباه. ایرج همراه با سید اشرف الدین حسینی (معروف به گیلانی)، مدیر روزنامه نسیم شمال، و مخبرالسلطنه هدایت از اولین شاعرانی است که شعرهایی را به‌طور خاص برای کودکان سروده‌اند. همراه مکانیک، بزرگ‌ترین شرکت خرید و فروش خودرو در کشور.

P i c h a k. برنامه حافظ باشرح لغات وابیات دانلود کافه بازار
برنامه حافظ باشرح لغات وابیات دانلود کافه بازار from s.cafebazaar.ir
نشریه پژوهش‌های ادبی یکی از نشریات انجمن زبان و ادبیات فارسی با همکاری دانشگاه تربیت مدرس است که تحت مسئولیت علمی سردبیر و هیات تحریریه منتشر می شود. انگار حافظ با حکومت جابر زمان که دلسنگ و خونریز است می گوید هرگز درد و سوز سینه این همه مظلوم را نمی بینی؟؟؟ ولی هشدار می دهد که تیر حق خواهی ملتهای ستمکش از افلاک می گذرد و ستمگر را نابود می کند.لذا می گوید فکر نکن همیشه. ایرج همراه با سید اشرف الدین حسینی (معروف به گیلانی)، مدیر روزنامه نسیم شمال، و مخبرالسلطنه هدایت از اولین شاعرانی است که شعرهایی را به‌طور خاص برای کودکان سروده‌اند. با توجه به اینکه بسیاری از مردم در تفسیر فال خود موفق نیستند، لذا فال اینترنتی و فال حافظ آنلاین سایت ما برای تفسیر و معنی و. شعرهایی چون شوق درس خواندن، مهر مادر، کلاغ و روباه. از طرفی بسیار محتمل است که خواجه حافظ شیرازی نیز از این اقدامات پشت پرده صاحب عیار و شاه شجاع با خبر و به نحوی در اجرای این امر شریک بوده است و بطوری که که مشاهده می کنیم حافظ در مطلع این غزل ترس و نگرانی شدید خود را از. همراه مکانیک، بزرگ‌ترین شرکت خرید و فروش خودرو در کشور. حافظ را چیره‌ دست‌ ترین غزل سرای زبان فارسی دانسته‌اند موضوع غزل وصف معشوق، می، و مغازله است و غزل‌ سرایی را باید هنری دانست ادبی، که درخور سرود و غنا و ترانه‌پردازی است. خرید خودرو مطمئن و بی‌دردسر + ضمانت‌نامه.

حافظ را چیره‌ دست‌ ترین غزل سرای زبان فارسی دانسته‌اند موضوع غزل وصف معشوق، می، و مغازله است و غزل‌ سرایی را باید هنری دانست ادبی، که درخور سرود و غنا و ترانه‌پردازی است.

با توجه به اینکه بسیاری از مردم در تفسیر فال خود موفق نیستند، لذا فال اینترنتی و فال حافظ آنلاین سایت ما برای تفسیر و معنی و. همانطور که اشاره شد تفسیر و معنی فال حافظ اصلی نیاز به علم دارد. شعرهایی چون شوق درس خواندن، مهر مادر، کلاغ و روباه. با آن‌که حافظ غزل عارفانه ی. فال حافظ همراه با تفسیر و معنی. همراه مکانیک، بزرگ‌ترین شرکت خرید و فروش خودرو در کشور. نشریه پژوهش‌های ادبی یکی از نشریات انجمن زبان و ادبیات فارسی با همکاری دانشگاه تربیت مدرس است که تحت مسئولیت علمی سردبیر و هیات تحریریه منتشر می شود. انگار حافظ با حکومت جابر زمان که دلسنگ و خونریز است می گوید هرگز درد و سوز سینه این همه مظلوم را نمی بینی؟؟؟ ولی هشدار می دهد که تیر حق خواهی ملتهای ستمکش از افلاک می گذرد و ستمگر را نابود می کند.لذا می گوید فکر نکن همیشه. P i c h a k. خرید خودرو مطمئن و بی‌دردسر + ضمانت‌نامه.

آرایه های ادبی معنوی، آن دسته از آرایه‌هایی هستند که در آن‌ها شاعر با استفاده از معنای کلمات و ترکیب آن‌ها با یکدیگر، یک تناسب معنایی زیبا و ظریف می‌آفریند که علاوه بر زیبایی هنری، با درک معنی شعر نیز کمک می‌کند. با توجه به اینکه بسیاری از مردم در تفسیر فال خود موفق نیستند، لذا فال اینترنتی و فال حافظ آنلاین سایت ما برای تفسیر و معنی و.

آرایه های ادبی معنوی، آن دسته از آرایه‌هایی هستند که در آن‌ها شاعر با استفاده از معنای کلمات و ترکیب آن‌ها با یکدیگر، یک تناسب معنایی زیبا و ظریف می‌آفریند که علاوه بر زیبایی هنری، با درک معنی شعر نیز کمک می‌کند. غزل کوتاه از حافظ با معنی Shaer Blog
غزل کوتاه از حافظ با معنی Shaer Blog from rouzegar.com
با توجه به اینکه بسیاری از مردم در تفسیر فال خود موفق نیستند، لذا فال اینترنتی و فال حافظ آنلاین سایت ما برای تفسیر و معنی و. شعرهایی چون شوق درس خواندن، مهر مادر، کلاغ و روباه. خرید خودرو مطمئن و بی‌دردسر + ضمانت‌نامه. P i c h a k. همانطور که اشاره شد تفسیر و معنی فال حافظ اصلی نیاز به علم دارد. فال حافظ همراه با تفسیر و معنی. همراه مکانیک، بزرگ‌ترین شرکت خرید و فروش خودرو در کشور. حافظ را چیره‌ دست‌ ترین غزل سرای زبان فارسی دانسته‌اند موضوع غزل وصف معشوق، می، و مغازله است و غزل‌ سرایی را باید هنری دانست ادبی، که درخور سرود و غنا و ترانه‌پردازی است. با آن‌که حافظ غزل عارفانه ی. آرایه های ادبی معنوی، آن دسته از آرایه‌هایی هستند که در آن‌ها شاعر با استفاده از معنای کلمات و ترکیب آن‌ها با یکدیگر، یک تناسب معنایی زیبا و ظریف می‌آفریند که علاوه بر زیبایی هنری، با درک معنی شعر نیز کمک می‌کند. انگار حافظ با حکومت جابر زمان که دلسنگ و خونریز است می گوید هرگز درد و سوز سینه این همه مظلوم را نمی بینی؟؟؟ ولی هشدار می دهد که تیر حق خواهی ملتهای ستمکش از افلاک می گذرد و ستمگر را نابود می کند.لذا می گوید فکر نکن همیشه.

با توجه به اینکه بسیاری از مردم در تفسیر فال خود موفق نیستند، لذا فال اینترنتی و فال حافظ آنلاین سایت ما برای تفسیر و معنی و.

نشریه پژوهش‌های ادبی یکی از نشریات انجمن زبان و ادبیات فارسی با همکاری دانشگاه تربیت مدرس است که تحت مسئولیت علمی سردبیر و هیات تحریریه منتشر می شود. آرایه های ادبی معنوی، آن دسته از آرایه‌هایی هستند که در آن‌ها شاعر با استفاده از معنای کلمات و ترکیب آن‌ها با یکدیگر، یک تناسب معنایی زیبا و ظریف می‌آفریند که علاوه بر زیبایی هنری، با درک معنی شعر نیز کمک می‌کند. شعرهایی چون شوق درس خواندن، مهر مادر، کلاغ و روباه. با آن‌که حافظ غزل عارفانه ی. همراه مکانیک، بزرگ‌ترین شرکت خرید و فروش خودرو در کشور. از طرفی بسیار محتمل است که خواجه حافظ شیرازی نیز از این اقدامات پشت پرده صاحب عیار و شاه شجاع با خبر و به نحوی در اجرای این امر شریک بوده است و بطوری که که مشاهده می کنیم حافظ در مطلع این غزل ترس و نگرانی شدید خود را از. ایرج همراه با سید اشرف الدین حسینی (معروف به گیلانی)، مدیر روزنامه نسیم شمال، و مخبرالسلطنه هدایت از اولین شاعرانی است که شعرهایی را به‌طور خاص برای کودکان سروده‌اند. فال حافظ همراه با تفسیر و معنی. حافظ را چیره‌ دست‌ ترین غزل سرای زبان فارسی دانسته‌اند موضوع غزل وصف معشوق، می، و مغازله است و غزل‌ سرایی را باید هنری دانست ادبی، که درخور سرود و غنا و ترانه‌پردازی است. خرید خودرو مطمئن و بی‌دردسر + ضمانت‌نامه. با توجه به اینکه بسیاری از مردم در تفسیر فال خود موفق نیستند، لذا فال اینترنتی و فال حافظ آنلاین سایت ما برای تفسیر و معنی و. همانطور که اشاره شد تفسیر و معنی فال حافظ اصلی نیاز به علم دارد. انگار حافظ با حکومت جابر زمان که دلسنگ و خونریز است می گوید هرگز درد و سوز سینه این همه مظلوم را نمی بینی؟؟؟ ولی هشدار می دهد که تیر حق خواهی ملتهای ستمکش از افلاک می گذرد و ستمگر را نابود می کند.لذا می گوید فکر نکن همیشه. فصلنامه‌ پژوهشهای‌ ادبی‌ به‌ استناد نامه‌ شماره ۵۵/۲۹۱۰/۳ مورخ ۲۵. P i c h a k.

غزل حافظ همراه با معنی : دانلود برنامه فال حافظ واقعی با معنی Ùˆ تفسیر کامل برای اندروید مایکت. ایرج همراه با سید اشرف الدین حسینی (معروف به گیلانی)، مدیر روزنامه نسیم شمال، و مخبرالسلطنه هدایت از اولین شاعرانی است که شعرهایی را به‌طور خاص برای کودکان سروده‌اند. همراه مکانیک، بزرگ‌ترین شرکت خرید و فروش خودرو در کشور. شعرهایی چون شوق درس خواندن، مهر مادر، کلاغ و روباه. از طرفی بسیار محتمل است که خواجه حافظ شیرازی نیز از این اقدامات پشت پرده صاحب عیار و شاه شجاع با خبر و به نحوی در اجرای این امر شریک بوده است و بطوری که که مشاهده می کنیم حافظ در مطلع این غزل ترس و نگرانی شدید خود را از. با آن‌که حافظ غزل عارفانه ی. حافظ را چیره‌ دست‌ ترین غزل سرای زبان فارسی دانسته‌اند موضوع غزل وصف معشوق، می، و مغازله است و غزل‌ سرایی را باید هنری دانست ادبی، که درخور سرود و غنا و ترانه‌پردازی است.

شعرهایی چون شوق درس خواندن، مهر مادر، کلاغ و روباه غزل حافظ با معنی. از طرفی بسیار محتمل است که خواجه حافظ شیرازی نیز از این اقدامات پشت پرده صاحب عیار و شاه شجاع با خبر و به نحوی در اجرای این امر شریک بوده است و بطوری که که مشاهده می کنیم حافظ در مطلع این غزل ترس و نگرانی شدید خود را از.

فال حافظ همراه با تفسیر و معنی. ما ایرانی هستیم غزلیات حافظ بخش دو غزل دوم همراه با تفسیر Ùˆ شعر پارسی شده حتما بخونید حافظ دوستان Ú©Ù‡ اشعار را میخوانند ولی معنی اش را نمیدانند Ùˆ الکی

حافظ را چیره‌ دست‌ ترین غزل سرای زبان فارسی دانسته‌اند موضوع غزل وصف معشوق، می، و مغازله است و غزل‌ سرایی را باید هنری دانست ادبی، که درخور سرود و غنا و ترانه‌پردازی است. فال حافظ همراه با تفسیر و معنی.

ایرج همراه با سید اشرف الدین حسینی (معروف به گیلانی)، مدیر روزنامه نسیم شمال، و مخبرالسلطنه هدایت از اولین شاعرانی است که شعرهایی را به‌طور خاص برای کودکان سروده‌اند. گنجور حافظ غزلیات غزل شماره Û±

همانطور که اشاره شد تفسیر و معنی فال حافظ اصلی نیاز به علم دارد. فصلنامه‌ پژوهشهای‌ ادبی‌ به‌ استناد نامه‌ شماره ۵۵/۲۹۱۰/۳ مورخ ۲۵. با آن‌که حافظ غزل عارفانه ی. انگار حافظ با حکومت جابر زمان که دلسنگ و خونریز است می گوید هرگز درد و سوز سینه این همه مظلوم را نمی بینی؟؟؟ ولی هشدار می دهد که تیر حق خواهی ملتهای ستمکش از افلاک می گذرد و ستمگر را نابود می کند.لذا می گوید فکر نکن همیشه. فال حافظ همراه با تفسیر و معنی.

خرید خودرو مطمئن و بی‌دردسر + ضمانت‌نامه. غزل Û°Û°Û± الا یا ایها الساقی ادر کاسا Ùˆ ناولها مستانه

با توجه به اینکه بسیاری از مردم در تفسیر فال خود موفق نیستند، لذا فال اینترنتی و فال حافظ آنلاین سایت ما برای تفسیر و معنی و. حافظ را چیره‌ دست‌ ترین غزل سرای زبان فارسی دانسته‌اند موضوع غزل وصف معشوق، می، و مغازله است و غزل‌ سرایی را باید هنری دانست ادبی، که درخور سرود و غنا و ترانه‌پردازی است. همانطور که اشاره شد تفسیر و معنی فال حافظ اصلی نیاز به علم دارد.

با آن‌که حافظ غزل عارفانه ی. فال حافظ با معنی Ùˆ تفسیر نیت Ú©Ù† دیوان حافظ را باز Ú©Ù†

با آن‌که حافظ غزل عارفانه ی. حافظ را چیره‌ دست‌ ترین غزل سرای زبان فارسی دانسته‌اند موضوع غزل وصف معشوق، می، و مغازله است و غزل‌ سرایی را باید هنری دانست ادبی، که درخور سرود و غنا و ترانه‌پردازی است. نشریه پژوهش‌های ادبی یکی از نشریات انجمن زبان و ادبیات فارسی با همکاری دانشگاه تربیت مدرس است که تحت مسئولیت علمی سردبیر و هیات تحریریه منتشر می شود. ایرج همراه با سید اشرف الدین حسینی (معروف به گیلانی)، مدیر روزنامه نسیم شمال، و مخبرالسلطنه هدایت از اولین شاعرانی است که شعرهایی را به‌طور خاص برای کودکان سروده‌اند. آرایه های ادبی معنوی، آن دسته از آرایه‌هایی هستند که در آن‌ها شاعر با استفاده از معنای کلمات و ترکیب آن‌ها با یکدیگر، یک تناسب معنایی زیبا و ظریف می‌آفریند که علاوه بر زیبایی هنری، با درک معنی شعر نیز کمک می‌کند. با توجه به اینکه بسیاری از مردم در تفسیر فال خود موفق نیستند، لذا فال اینترنتی و فال حافظ آنلاین سایت ما برای تفسیر و معنی و.

فصلنامه‌ پژوهشهای‌ ادبی‌ به‌ استناد نامه‌ شماره ۵۵/۲۹۱۰/۳ مورخ ۲۵. غزل Û°Û°Û± الا یا ایها الساقی ادر کاسا Ùˆ ناولها مستانه

همانطور که اشاره شد تفسیر و معنی فال حافظ اصلی نیاز به علم دارد. فصلنامه‌ پژوهشهای‌ ادبی‌ به‌ استناد نامه‌ شماره ۵۵/۲۹۱۰/۳ مورخ ۲۵. آرایه های ادبی معنوی، آن دسته از آرایه‌هایی هستند که در آن‌ها شاعر با استفاده از معنای کلمات و ترکیب آن‌ها با یکدیگر، یک تناسب معنایی زیبا و ظریف می‌آفریند که علاوه بر زیبایی هنری، با درک معنی شعر نیز کمک می‌کند. نشریه پژوهش‌های ادبی یکی از نشریات انجمن زبان و ادبیات فارسی با همکاری دانشگاه تربیت مدرس است که تحت مسئولیت علمی سردبیر و هیات تحریریه منتشر می شود. خرید خودرو مطمئن و بی‌دردسر + ضمانت‌نامه.

فال حافظ همراه با تفسیر و معنی. یک غزل از حافظ همراه با معنی Ùˆ آرایه ها بیشترین ها

همراه مکانیک، بزرگ‌ترین شرکت خرید و فروش خودرو در کشور. فال حافظ همراه با تفسیر و معنی. با توجه به اینکه بسیاری از مردم در تفسیر فال خود موفق نیستند، لذا فال اینترنتی و فال حافظ آنلاین سایت ما برای تفسیر و معنی و. همانطور که اشاره شد تفسیر و معنی فال حافظ اصلی نیاز به علم دارد.

شعرهایی چون شوق درس خواندن، مهر مادر، کلاغ و روباه. دانلود فال حافظ با معنی

همراه مکانیک، بزرگ‌ترین شرکت خرید و فروش خودرو در کشور. از طرفی بسیار محتمل است که خواجه حافظ شیرازی نیز از این اقدامات پشت پرده صاحب عیار و شاه شجاع با خبر و به نحوی در اجرای این امر شریک بوده است و بطوری که که مشاهده می کنیم حافظ در مطلع این غزل ترس و نگرانی شدید خود را از. نشریه پژوهش‌های ادبی یکی از نشریات انجمن زبان و ادبیات فارسی با همکاری دانشگاه تربیت مدرس است که تحت مسئولیت علمی سردبیر و هیات تحریریه منتشر می شود. حافظ را چیره‌ دست‌ ترین غزل سرای زبان فارسی دانسته‌اند موضوع غزل وصف معشوق، می، و مغازله است و غزل‌ سرایی را باید هنری دانست ادبی، که درخور سرود و غنا و ترانه‌پردازی است. فصلنامه‌ پژوهشهای‌ ادبی‌ به‌ استناد نامه‌ شماره ۵۵/۲۹۱۰/۳ مورخ ۲۵. خرید خودرو مطمئن و بی‌دردسر + ضمانت‌نامه.

فصلنامه‌ پژوهشهای‌ ادبی‌ به‌ استناد نامه‌ شماره ۵۵/۲۹۱۰/۳ مورخ ۲۵. Û¶ تا از بهترین اشعار حافظ را اینجا بخوانید

با آن‌که حافظ غزل عارفانه ی.

با آن‌که حافظ غزل عارفانه ی. نرم افزار فال حافظ همراه با تفسیر صوتی دانلود

فال حافظ همراه با تفسیر و معنی.

Posting Komentar

MKRdezign

Formulir Kontak

Nama

Email *

Pesan *

Diberdayakan oleh Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget